שטיחים לחדרי ילדים במבצע

אוקטובר 15, 2020

חלק עיקרי בכיף של חדר ילדים חדש הוא לעצב ולרהט אותו. לבחור את המיטה ואת השידה, להחליט אם לצבוע את הקירות ואם כן באיזה צבע, לבחור וילונות , לתלות מדפים וגם כמובן לרכוש שטיח מתאים. את רוב הדברים אפשר להזמין ביחד בחבילת לידה או בחבילת ילדים משתלמת בחנויות רהיטים שיספקו לכם את הריהוט והאבזור ואתם רק תצטרכו להשלים את הדקורציה כמו וילונות ושטיחים.

איפה אפשר לקנות גם וילונות וגם שטחים לחדרי ילדים במבצע?

את רוב הריהוט לחדר הילדים- בין אם מדובר בתינוק חדש או ילד שגדל או נער מתבגר ניתן כאמור לקנות באותה חנות בדרך כלל בחנות רהיטים ולרכוש את הכל במבצע. בעיקר חבילות הלידה מציעות את כל מה שצריך- מיטה, שידת החתלה, כוננית, וסט מיטה ראשוני. אז מה נשאר? וילונות ושטיחים. בעוד וילונות אפשר אפילו לתפור לבד או לשדרג את הקיים או לרכוש וילונות פשוטים במחיר זול, שטיח יכול להיות עניין די יקר ועל זאת יעיד כל הורה שאי פעם חיפש שטיחים לחדרי ילדים.

מחיר השטיח הוא לא הפרמטר היחיד בבחירת שטיח לחדר הילדים כי מכיוון שמדובר בחדר שמיועד, ובכן, לקטנטנים- צריך להתמקד בפרמטרים נוספים. ואם השטיחים לחדר הילדים במבצע והמחיר משתלם- זה בונוס משמעותי כמובן.

פרמטרים לבחירת שטיחים לחדרי ילדים:

גודל- חדר הילדים במיוחד אם יש בו יותר מילד אחד מה שאומר יותר ממיטה אחת הוא חדר יותר קטן מחדר ההורים לרוב ולכן צריך לבדוק לא רק את הגודל שלו אלא את השטח בו שניתן לשים שטיח ולא לגלות שהשטיח קטן משמעותית או גדול מדי.

נוחות- אולי הפרמטר הכי חשוב בבחירת שטיחים לחדרי ילדים. שיהיה נעים והיפו אלרגני, נוח לישיבה ממושכת ולמשחק עליו- שלא יאבדו בו הרבה משחקים קטנים ושיהיה אפשר להסיע עליו מכוניות צעצוע למשל. אם מדובר בילדים גדולים יותר- שיהיה נעים ורך לחברים ולחברות לרבוץ עליו.

שימושיים- שטיחים לסלון או לפינת משפחה צריכים להיות בעיקר יפים. שטיחים לחדרי ילדים צריכים להיות בעיקר שימושיים- עם ציור של שבילים וכבישים למכוניות שאפשר לשחק עליהם כחלק מהמסלול, מחומר שקל לנקות וגם קל לקפל ולהוציא מהחדר אם צריך.

כאשר מדובר בתינוקות ופעוטות חשוב שאתם תעשו את הבחירה של השטיח לפי הפרמטרים האלה וכאשר מדובר בילד מתבגר או בנער או בנערה כדאי מאוד שהם יהיו שותפים לבחירה בכדי שלא יוכלו להתלונן על השטיח שקניתם להם. קחו אותם אתכם לבחור את השטיח לפי הטעם האישי שלהם מבחינת צבע וצורה ותסבירו להם על חשיבות הפרמטרים לבחירה נכונה.