שטיחי ילדים מעוצבים

אוקטובר 21, 2020

אוהבים לעצב את הבית? סביר להניח שהתעכבתם על כל חדר וחדר בבית כולל חדר הילדים. ואם אתם בעניינים של חדרים מעוצבים ובעיקר חדרי ילדים מעוצבים אז אתם מבינים כמה אתם צריכים להשקיע בכל חדר וחדר.

השקעה בחדרים עם שטיחי ילדים מעוצבים.

כל מי שמתמחה בעיצוב או אוהב עיצוב או אפילו רוצה לעצב את הבית קצת יותר יפה ממה שיש לו כרגע, יודע שצריך להשקיע בכל הפרטים גם ברהיטים וגם באקססוריז. וזה אומר להשקיע בצביעת הקירות, בכריות, בוילונות מעוצבים וגם בשטיחים ילדים מעוצבים. המשימה לא פשוטה כי שלא כמו שטיחי חדרים מעוצבים לחדרי השינה שלכם שאתם בוחרים לפי הטעם האישי שלכם, כשאתם מגיעים לחנות להתעניין בשטיחי ילדים, ובעיקר בשטיחי ילדים מעוצבים- אתם צריכים לחשוב על עוד פרמטרים מלבד היופי של העיצוב של השטיח וגם מעבר לטעם האישי שלכם, בעיקר כי שטיח לא מחליפים כל שנה אז צריך להתחשב בגיל הילדים ובטעם האישי שלהם.

ואם כבר הזכרנו את גיל הילדים ואת הטעם האישי שלהם, בסופו של דבר זה החדר שלהם שאתם רוצים לעצב ולכן בהתאם לגיל שלהם ולרצון שלהם להיות מעורבים, הם יכולים לבוא לבחור איתכם את כל המוצרים והרהיטים- את השולחן המעוצב והכיסא המעוצב, את המיטה החדשה המדליקה (והמעוצבת כמובן) את וילונות הילדים המעוצבים וכמובן שטיחים לחדרי הילדים – הלא אלו החדרים שלהם!

מה חשוב בבחירת שטיחים לחדרי ילדים?

  • שהילד יאהב את השטיח. אין לכם מה לשכנע אותו שתרכשו לו שטיח שאתם אהבתם כי הוא מתאים לעיצוב החדש של הבית אבל הוא לא אוהב אותו ולא מתחבר אליו. זה בזבוז של כסף ומריבה מיותרת.
  • שהשטיח מתאים לחדר הילדים- בגודל ובצורה. אם החדר קטן שטיח ענקי לא יתאים ולהיפך. שטיח קטן בחדר ענקי יראה מוזר. צלמו את החדר שתוכלו להתאים את השטיח גם מבחינת צבע צורה וטקסטורה.
  • שהשטיח נעים. אם מדובר בילדים קטנים הם ישבו וישחקו עליו הרבה וגם אתם תשבו עליו ותשחקו עליו הרבה ביחד איתם… ואם הם נערים הם ירבצו עליו או ילכו עליו יחפים ולכם הוא צריך להיות איכותי ונעים ולא כזה שיגרום לגירוי גירוד או יתבלה מהר.
  • שהשטיח איכותי- שוב, שטיח הוא לא פריט שמחליפים כל שנה ולכן חשוב שתבחרו שטיח עמיד ואיכותי שלא יצטרך יותר מדי פעמים לעבור ניקוי יבש או ניקוי יסודי.
  • קלות הניקוי- ילדים עושים בלגן ולכלוך. השקיעו בשטיח שניתן בקלות לנקות ושלא תופס כתמים מהר מדי או מתבלה ודוהה.