שטיחים לחדר בנים

אוקטובר 18, 2020

מחפשים שטיחים לחדר הילדים? מסתבר שזו התלבטות לא קלה בכלל. בחירת שטיחים לחדרי ילדים תלויה בלא מעט גורמים ופרמטרים- היא תלויה בגודל החדר, בגיל הילד, בפרקטיות של השטיח, באיכות שלו וכמובן בטעם האישי של הילד וגם במחיר שתשלמו עבורו. כל כך הרבה דברים שצריך להחליט כשרוצים לקנות שטיח לחדרי ילדים, מי חשב?

שטיחים לחדר בנות ושטיחים לחדר בנים מסתבר שיש הבדל:

נכון שאנחנו בתקופה כזו שכבר לא מוכרים או קונים דברים שהם רק לבנים או רק לבנות אבל עדיין יש הבדל בחלק מהדברים כמו לדוגמא שטיחים. כשהולכים לרכוש שטיחים לחדרי ילדים צריך מראש לדעת שמדובר בשטיחים לחדר בנים ובעיקר מה האופי של הבנים שלכם ומה הם אוהבים. אם הם גדולים מספיק אז אתם יכולים לקחת אותם אתכם בכדי לבחור ואז לפי הטעם שלהם יכול להיות שהם יבחרו מהמחלקה של שטיחים לחדר בנים ויכול להיות שזה בכלל לא ישנה להם.

מה ההבדלים הבולטים בין בחירת שטיחים לחדר בנים ובין שטיחים לחדר בנות?

אצל רוב הבנים (וזו הכללה כמובן וכל מקרה לגופו) תהיה העדפה ברורה לצבעים כהים יותר. בין אם גווני כחול או גווני ירוק או אפילו ממשפחת הגוונים החומים- אבל לרוב הם יעדיפו שטיח בצבע כהה. עם זאת שוב נציין שהטעם האישי של הילד שלכם הוא זה שיקבע בסופו של דבר את צבע השטיח. אותו הדבר תקף גם בבחירה של דוגמת השטיח, צורה שלו וסוג השטיח. לרוב בנים יעדיפו שטיח גדול, סטנדרטי בלי ייחודיות- צבע אחיד או דוגמא קטנה ולא בולטת, מרובע או מלבני שיכסה את הרצפה ויהיה נוח לדרוך עליו או לרבוץ עליו.

מכיוון שיש מבחר לא קטן של שטיחים לחדרי ילדים, במידה ומדובר בילד קטן פעוט או אפילו תינוק- הבחירה של השטיח היא בידכם ואתם אלה שמחליטים איזה שטיח לרכוש. במקרה כזה אתם צריכים לקחת בחשבון מספר פרמטרים שיעזרו לכם לבחור את השטיח המתאים ביותר- את גודל החדר וגודל השטיח הרצוי שיכול להיכנס לחדר, כמו כן זה לא הכי חשוב אבל זה נחמד ורצוי שתתאימו את השטיח עצמו לעיצוב של החדר של הילד- בצבעים ובצורה בכדי שיתאים בכללי. קחו בחשבון שאתם תעצבו את החדר כל כמה שנים ולכן אולי כדאי להתרכז בשטיח אחיד בצבע אחיד שיתאים לעיצובים שונים ולשינויים ככל שהילד יגדל בכדי שלא תצטרכו בכל פעם לרכוש שטיח חדש.

טיפ נוסף לרכישת שטיחים לחדרי ילדים- שיהיו נוחים ונעימים לשבת עליהם וללכת עליהם מכיוון שילדים נמצאים לא מעט על השטיח או על הרצפה בעיקר בגילאים קטנים.