שטיחים לחדר בנות

אוקטובר 18, 2020

אם חשבתם שלרכוש שטיח לחדר של הילדה שלכן או של הילדות שלכן זו משימה קלה ופשוטה שתוכלו לבצע לבד אז אתם טועים. אמנם אם מדובר בתינוקת או פעוטה אתם אלה שמחליטים אבל אם מדובר בילדה או נערה אז אתם צריכים לקחת אותה אתכם לבחירת שטיחים לחדרי הילדים. במיוחד אם מדובר בחדר שלה.

איך בוחרים שטיחים לחדר בנות?

אל תיפלו בפח שבנות תעדפנה כל מה שורוד מנצנץ ועם דוגמא של חד קרן. נכון בכללי בנות אוהבות יותר צבעוני (ושוב- זה בכללי מאוד) ומוכנות לכל הצבעים כל אחד בנפרד ואם אלו צבעי הקשת ביחד אז מה טוב, אבל הטעם האישי של כל ילדה וילדה הוא זה שקובע בסופו של דבר. אז אם הלכתם לחנות שטיחים והגעתם למחלקה של שטיחים לחדרי ילדים בטח תשימו לב שהם נמצאים כולם ביחד שטיחים לחדר בנות ושטיחים לחדר בנים ואתם אלה שבוחרים את השטיח המתאים לחדר של הבת שלכם.

אם מדובר בתינוקת או בפעוטה ואתם אלה שצריכים להחליט הכללים הם די כלליים אבל מכוונים אתכם בבחירה נכונה של שטיחים לחדרי ילדים באופן כללי (לא משנה אם זה בן או בת)

  1. התאמה לעיצוב- מכיוון שאתם אלה שמעצבים את החדר ומחליטים על כל הרהיטים ופריטי העיצוב כמו וילונות כריות ושטיחים- כדאי שתצלמו את החדר ותראו איזה שטיח מתאים לו. שלא תגלו שזכרתם משהו בחדר קצת שונה והגוון של השטיח לגמאי לא משתלב בו או שהצורה לא מתאימה. ככה תוכלו להתאים את בחירת השטיח לעיצוב הכללי של החדר.
  2. נוחות ואיכות- שטיח צריך להיות איכותי בכדי שיחזיק שנים רבות. אין שום סיבה להחליף שטיח בשנים הראשונות אלא אם כן ממש עבר זמנו או שהילדה מבקשת משהו אחר או שעברתם דירה ואתם רוצים להתחדש. אז תוודא שהשטיח איכותי ועמיד. בנוסף- חשוב שיהיה נוח מבחינת לפרוס ולגלגל כשמנקים או כשרוצים לשחק על הרצפה, וגם יהיה נעים ונוח לשבת עליו כי תינוקות ופעוטות נמצאים רוב הזמן על הרצפה או על השטיח וגם כמובן שיהיה רך ולא מגרד ותוכלו אתם לשבת איתם ביחד עליו.
  3. בטיחותי- חשוב שהשטיח לא ייתלש או יתפרק בעיקר לא אצל קטנטנים שמכניסים הכל לפה, שהשערות לא יהיו גבוהות מדי כך שיאבדו בו חלקים קטנים בזמן משחק וגם שלא יחליק על הרצפה בעיקר בזמן זחילה.
  4. התאמה לחדר מבחינת גודל- תמדדו מראש את שטח החדר ודם את המרחק בין הרהיטים בכדי לראות איזה שטיח מתאים מבחינת גודל ומבחינת צורה ואולי אפשר להזיז את הרהיטים ולסדר אותם אחרת בכדי להתאים את השטיח שרציתם.