משמעות הצבעים בסלון שלכם

דצמבר 24, 2020

מעבר לעובדה שהשטיח אצלכם בחדר השינה צריך להיות תואם לעיצוב הכללי של החדר והחלל. יש לצבעים בחיינו משמעות

העולם והטבע כולו מלא בצבעים, בחלק גדול מהמקרים אנו כלל לא שמים לב לצבעים ולוקחים אותם כמובן מאליו אך חשוב שנבין כי לכל צבע משמעות והשפעה על חיינו. ככל שנבין זאת טוב יותר כך נוכל לשמור על איזון פנימי ולהשתמש בצבעים בחיינו.

הצבע הירוק –  הירוק בטבע מסמל צמיחה, התחדשות וחיבור לטבע, התבוננות בצמחים יש בה נטייה להרגיע, טיול בטבע יכול לעורר את הנפש למצוא כוחות פנימיים לעשות וליצור. שלבו בסלון הבית שלכם צמחים ועציצים חיים. מעבר ליופי הטבעי הם ישדרגו רוגע ויאפשרו צמיחה ואיזון טבעי בבית.

הצבע הכתום מתקשר לצ’אקרת המיניות, הוא מסמל יצירתיות, תשוקה ומיניות וכמוהו גם הצבע האדום. מומלץ להוסיף בבית  בנגיעות את הצבע הכתום האדום , כריות הסלון יכולות להתאים לצבע או תמונת קיר עם הגוונים הכתומים. תוכלו גם לשלב את הצבע האדום בשטיח הסלון על בספות עצמן.

קחו בחשבון שסקאלת הצבעים מתחלקת לצבעים חמים וצבעים קרים. ככל שטמפרטורת הצבע קרה יותר, אפור, כחול, סגול כך האנרגיה שהצבע מעביר חלשה יותר

לעומת הצבעים החמים, כתום, אדום שהאנרגיה שלהם חמה יותר והם מעבירים אנרגיה חזקה יותר.

בחרו בתבונה את צבע השטיח והספות בסלון שלכם

לאחר שהבנו כי לכל צבע בסלון שלנו יש משמעות. עלינו לבחור בתבונה את הצבעוניות בבית שלנו. סלון לבן יכול להראות מקסים אך באותה מידה קר ומנוכר.

אם חשקה נפשכם בספות עור לבנות בסלון, שלבו זאת עם צבעים אחרים חמים. הוסיפו עציצים חיים שיתנו חייות ורעננות לחלל הסלון.

הוסיפו שטיח בגוונים חיים. השקיעו מחשבה בצבעוניות הפריטים ואל תתייחסו רק למחיר. זה נכון שלצבע הלבן יתאים כמעט כל צבע שטיח ועדיין. השקיעו בבחירת גווני השטיח.

קחו בחשבון שצבעוניות נכונה בתוך חלל הסלון תשפיע על האיזון הפנימי שלכם ולהפך, צבעוניות שאיננה מתאימה יכולה לייצר חסימה וחוסר איזון בצ’אקרות.