מה אומר עלייך צבע השטיח בחדר?

נובמבר 4, 2020

שטיח אדום, אפור, לבן או כחול? מה בעצם אומר עלייך צבע השטיח בחדר ( אם בכלל)

כל צבע הוא אחר, כל צבע משדר משהו אחר , אם נכנסים אליכם הביתה ובכניסה יש שטיח פרווה מנומר, רוב הסיכויים שיחשבו שאתם טיפוסים נועזים ופורצי גבולות, אם בחדר השינה יש לכם שטיח בגווני וורוד בהירים, ייתכן ויחשבו שאתם מעט ילדותיים. לכל צבע אנרגיה אחרת, במאמר הבא ניסינו לעשות קצת סדר , אז מה אומר עלייך צבע השטיח שלך – מתחילים.

שטיח אדום – האדום הוא צבע בולט, האדום מסמל חיים, תשוקה, חום, אומץ, אהבה, מיניות, חוזק ואמירה. שטיח אדום בחדר זו הצהרה, זה להצהיר שכל מי שנכנס אליכם לחדר ידע, שאתם כאן. אם השטיח האדום גדול ונמצא בסלון, זו בהחלט הצהרה של בעל הדירה. שטיח אדום גדול לגמרי נותן טון ברמת העיצוב הכללי של הבית. ברוב המקרים הוא ישתלב נפלא עם לבן ושחור וייצר מראה נקי, מעוצב עם אמירה חזקה של בעל בית דעתן, חי עם תשוקה ואהבה לחיים.

צבע לבן – הלבן מסמל טוהר, ניקיון, אסתטיקה , מלאכיות ומנגד הוא יכול להשתלב מצויין עם לבן ולשדר יוקרה.  שטיח לבן בחדר השינה  ה לרוב יתאים לאנשים עדינים, רגועים, שלווים שרוצים חיים פשוטים ונטולי דאגות, חובבי ניקיון ואסתטיקה שחשוב להם מינמליזם. מנגד שטיח לבן בחדר השינה או שטיח לבן גדול בסלון יכול בצורה הפוכה לגמרי לשדר יוקרה. מומלץ תמיד לשלב את הלבן עם צבע נוסף בבית  ולהוסיף תאורה חמה.

הצבע הכחול –  כחול זהו צבע השמיים, הכחול מלאכותי ומשרה רוגע ובטחון. הצבע הכחול מסמל גם אינטליגנציה גבוהה, רוחניות, יציבות וצדק. אם הנחתם בחדר השינה שטיח בגווני הכחול, בחרתם ללכת על בטוח, זו לא בחירה טרוויאלית אבל זו בחירה טובה.  בתור החדר החשוב בו אתם מבלים את שעות השינה שלכם, חשוב שיהיו בו תחושות חיוביות שמקרינות טוב, אור ושלווה. שטיחים בגווני הכחול יתאימו במיוחד לחדרי שינה, חדרי טיפול. הכחול משדר בריאות, יש בו תחושה של ניקוי הגוף.  מומלץ כמובן גם לשלב בחדר השינה מצעים בגווני הכחול.

 

הצבע האפור-  שטיח בצבע אפור לרוב יעיד עליכם כעל אנשים מאופקים, מעבר לעובדה שהצבע האפור משתלב מצויין כמעט עם כל צבע. האפור כשלעצמו משדר איפוק ומתינות ולא איזו הצהרה גדולה. הוא למעשה מרכך את האנרגיות בחלל. אם אתם טיפוסים שבנטייה הטבעית שלהם הייתם בוחרים בשטיח אדום, הרי שמרבית הסיכויים שאתם גם אנרגטיים ומלאי תשוקה, אם תלכו הפוך על הפוך ותניחו בבית שטיח בגווני האפור. האנרגיות של הצבע יגרמו למין שקט וטיפה מתינות באנרגיות הכלליות.

אז מה אומר עלייך צבע השטיח שלך? לא הרבה בין אם בחרתם בשטיח אדום, לבן, כחול או אפור. מה שבטוח הוא שאתם חייבים שהשטיח יהיה יפה ושיהיה לכם נעים בעין. בנוסף תזכרו שאם מדובר בשטיח בצבע מסויים לדוגמא בצבע שחור, אתם ממש לא חייבים שהשטיח כולו יהיה בצבע השחור, אלא שהצבע הדומיננטי בשטיח יהיה שחור.