לקראת החורף – עיצוב מחמם

נובמבר 3, 2020

טיפות הגשם  הראשונות כבר כאן, אתם יוצאים מהעבודה והכל חשוך וקר מסביב, הימים קצרים ובאופן טבעי אתם מבלים יותר שעות בבית עם הילדים. רגע לפני החורף המתקרב ובא, זה בדיוק הזמן לעצב את הבית בצורה חמה, אינטימת ונעימה, להכניס קצת גוונים של חום טבעי לתוך הבית הפרטי שלכם ולאפשר לכם גם בבית בשעות הערב והלילה להנות מאווירה ביתית ומפנקת.

טיפים לעיצוב מחמם לבית

צבעוניות –  על מנת לייצר אווירה חמה ומפנקת בבית לכו על הצבעים החמים, גווני החום, חרדל, צהוב יוסיפו מאוד. אם יש לכם ספה קיימת שאיננה תואמת לגוונים החמים, תוכלו לכסות אותה בכיסוי בגוון מתאים . ולהוסיף כריות קטנות בגווני חרדל. או להוסיף וילון מבד נעים ורך בגוונים מתאימים שיוסיף את הגוון המתאים לחלל הסלון שלכם ויקנה לבית כולו מראה נעים, מפנק וחמים.

שטיח –  אין יותר מחמם משטיח מפנק ונעים בגוונים מתאימים. אם אין לכם סלון בדירה, זה בדויק הזמן לרכוש שטיח רחב וגדול או קטן ומינימלסטי שיתאים למבנה הדירה שלכם. שימו לב שרכישת שטיח לא חייבת להיות יקרה במיוחד, תוכלו להתעניין בקניית שטיחים זולים במבצע או שטיחי יד שניה, אפשר אפילו לרכוש שטיח נוסף שיתאים לחורף ולאחסן אותו בצורה טובה בכל שאר ימות השנה וכך בקלות להחליף את האווירה בבית.

מנורות ותאורה – התאורה בבית שלכם היא המפתח לאווירה בחלל, אם יש לכם אור לבן החליפו אותו לאור צהוב, האור הצהוב גם בריא יותר לעיניים  (פחות פליטה של אור כחול) וגם משרה בבית אווירה רומנטית,חמה ונעימה.

תמונות על הקיר-  אם בקיץ באופן טבעי בחרתם בגווני הים, הרי שלקראת החורף כדאי ללכת על הגוונים החמים, ציורים בגווני חרדל, כתום, אדום, שחור יתאימו יותר לעיצוב החורפי בדירה שלכם. תוכלו גם פה לרכוש ציור או תמונת קיר מתאימה שתתאים לעיצוב החורפי ולהחליף אותה בתחילת העונה .

אקססוריז ואביזרים – על מנת לשדרג את החלל הקיים, מומלץ להוסיף פריטים ואקססוריז שמתאימים לעונה. נרות דקורטיביים יעשו את העבודה בצורה נפלאה, הנר דלוק או כבוי משדר אווירה רומנטית מעצם המצאו, תוכלו להניח במרכז שולחן פינת האוכל 3 נרות בגבהים שונים,או להניח נרות קטנים על השולחו בסלון,

עכשיו תעצמו את העיניים ותדמיינו את עצמכם נכנסים אל תוך הבית הפרטי שלכם, אור צהוב ונעים נמצא בכל החלל, בסלון שטיח מהמם ונעים למגע, ספה בגוון חום בהיר ועליה 2 כריות בגווני חרדל, תמונת קיר מטריפה שרכשתם במחיר מבצע ונרות דקורטיביים מונחים על שולחן פינת האוכל.

עושה חשק לעלות על הספה, להתכסות בשמיכה עם קערת מרק חם ולהנות מהאווירה.