כך תעבירו את הזמן עם הילדים בסלון על השטיח

נובמבר 15, 2020

החורף כבר ממש פה ומחשיך מוקדם וזה אומר שכולנו בבית יותר, בעיקר בתקופה כזו של ריחוק חברתי ושמירה על הבריאות. כך יוצא שיש יתרון למצב ויותר ויותר משפחות מבלות בבית ביחד בזמן איכות משפחתי. אתם לא צריכים להיות ניצבים בסרט או חלק בפרק מסדרה בשביל לארגן ערב משפחתי כייפי חמים ומפנק על השטיח בסלון ואפילו מומלץ שתעשו את זה ביחד וכמה שיותר!

מתפנקים על השטיח- ככה תעשו את זה בכיף:

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בשביל זמן איכות משפחתי מפנק על השטיח בסלון הוא לקנות שטיח לסלון, הקפידו לבחור את השטיח המתאים לכם ביותר, אל תתפשרו תתייעצו עם מומחה בחנות השטיחים  הקפידו על הכללים הבאים

  • זול זה טוב אבל לא תמיד, הקפידו לרכוש שטיח איכותי שלא ייהרס במהירות ובקלות
  • קל לניקוי ולא מצריך ניקוי יבש בכל פעם שנשפך עליו משהו
  • נעים ורך לישיבה ממושכת בעיקר לילדים
  • אם יש ילדים קטנים, הקפידו שלא יהיה  עם שיער גבוה מידי, שטיח שטוח יעשה את העבודה מצויין. בשטיח  עם שיער גבוה יכולים להיאבד בקלות חלקים קטנים (וזה גם מאוד מאוד כואב לדרוך עליהם!)

בחרתם שטיח  מעולה. כמובן שחשוב להקפיד על  גודל ,הדפס וצבע שמשתלב בסלון בפרט ובבית בכלל. ועכשיו שיש שטיח מפנק וכייפי, מה עושים עליו?

הרבה מאוד דברים! למשל:

דוגמאות לפעילויות שאפשר לעשות על השטיח

  1. אפשר להוריד את כל המשחקים שרגילים לשחק על השולחן- לשטיח! אם זה רביעות או מונופול או כל משחק קופסא אחר שיש לו לוח משחק שאפשר פשוט להניח על השולחן. אם אין ילדים קטנטנים או כלב אפשר לקחת קרטון ביצוע ולהניח על השטיח ולהרכיב עליו פזל ככה שאפשר להרים את זה בהפסקות וכשמסיימים.
  2. ערב סיפור לילדים- הכי כיף, בעיקר בחורף לשבת על השטיח המחמם והרך ביחד, אפשר להתכסות בשמיכות וגם להוסיף פופים אם יש וכריות, לסדר פינת ישיבה מפנקת במיוחד ולהקריא את הסיפור לפני השינה שם במקום במיטה או סיפור אחר הצהריים ביחד או לבד.
  3. הפכו את השטיח לבמה משפחתית- הילדים יכולים לארגן הצגה ולהעביר אותה על השטיח שישמש הבמה ואתם ההורים הם הקהל שיושבים על הספה וצופים בהצגה. תוכלו אפילו להפוך את זה לערב כישרונות צעירים ולעשות תחרות כשכל פעם יש פאנל שופטים ומשתתפים אחרים שמופיעים על השטיח כמובן.
  4. ערב סרט משפחתי- אפשר לחרוג מהמנהג של לאכול במטבח בצורה מסודרת- באופן חד פעמי ולאכול ביחד בסלון. הכינו אוכל מפנק שכולם אוהבים או להזמין פיצה, לבחור סרט משפחתי שכולם אוהבים או שעדיין לא ראו ולהרגיש ממש כמו בקולנוע עם שתייה קלה, פופקורן ופיצה. כמובן שתתפנקו ותשבו ביחד כולם על השטיח ותרגישו עוד יותר פינק משפחתי.
  5. שיעור ספורט משפחתי – אין יותר כיף, משחרר ומרגיע משיעור ספורט משפחתי על השטיח בסלון, אם הילדים קטנים, תוכלו להפעיל סרטון וידאו בהתאם לגיל, שיעורי ספורט של אורית הספורטאית ביוטיוב יעשו את העבודה בצורה מצויינת. תוכלו ביחד כל המשפחה להעביר חצי שעה של פעילות עם קפיצות ותנועות. שימו לב שאם אתם מחפשים גם לרזות, הילדים יכולים לשתף פעולה מצויין גם עם שיעור למבוגרים.
  6. ריקוד חופשי בסלון –  הגיע הזמן להכנס לקצב! , שימו מוסיקה שאתם אוהבים עם קצב ובס ותתחילו לרקוד ולהכנס לקצב. שעת ריקוד על השטיח זו חוויה מהנה וכיפית לכל בני המשפחה.
  7. משחקי קלפים –  תלוי בגיל הילדים אבל אפשר להעביר שעה ויותר עם משחקי קלפים על השטיח, אסהול, קרוקפה, מלחמה, 21, פוקר ועוד.