הטיפים שלנו לעיצוב חדר שינה מושלם

נובמבר 3, 2020

החורף מגיע ואיתו התחושה כאילו בא לכם להכנס למיטה ולישון, אתם נכנסים לרכב, בחוץ הכל חשוך, אתם נוסעים מהר הביתה וכל מה שמעניין אתכם זה להכנס הביתה ולהתכרבל מתחת לשמיכה. אבל לפעמים בדיוק ברגע שאתם מגיעים לדירה ונכנסים לחדר השינה כל הרצון נעלם. לא כי אתם לא עייפים, לא כי לא בא לכם לישון אלא כי החשק נעלם, החשק להכנס למיטה לא תמיד תלוי רק במידת העייפות שלכם, חלק גדול ממנו תלוי באווירה. חדר שינה בעיצוב מזמין יגרום לכם לקפוץ למיטה ולחילופין חדר שינה ערום עיצובית לא יגרה לכם את החושים, אלא יגרום לכם לדחות את הקץ לשעת השינה.

אז איך תהפכו את חדר השינה שלכם לחדר מעוצב בעיצוב מזמין ומגרה? איזה שטיח כדאי  לכם לקנות? כמה דגש לשים על המצעים ומה בין האקססוריז השונים יתאים לכם במיוחד.

המיטה שלכם – בראש ובראשונה יש לכם את המיטה,  המיטה צריכה להיות נוחה ומזמינה ואם לדייק, חשוב לשים לב שהמזרן שלה איכותי ונוח במידה הרצויה, יש מי שאוהב מזרן קשה, יש מי שאוהב את המזרן שלו ברכות גבוהה, בדקו בדיוק איזו מידה מתאימה לכם ורכשו את המזרן הנוח לכם ביותר.

המצעים –  מצעים מפנקים הם לא רק הצבע והנראות הויזואלית אלא גם המרקם והבד עצמו ממנו עשויים המציעים, השקיעו בסטים איכותיים ואל תתפשרו על מצעים זולים. גם אם מצאתם הדפס מהמם ביופיו עם ציורים שתמיד חלמתם עליהם, עדיין חשוב מאוד להקפיד על בד איכותי 100 אחוז כותנה, פרקל או סאטן. תלוי מה אתם אוהבים. כמובן שביחד עם הבד לא יזיק גם קצת צבע וואוירה, מצעים בגוון סגול עמוק או כחול שמיים יהיו מצויינים לאווירה, השתמשו בסדין וציפיות בצבעים אחידים וכיסוי שמיכה בגוון אחר חי יותר. תוכלו לקנות מספר סטים ולהחליף בינהם.

שטיח קטן בחדר השינה – אין כמו שטיח מפנק להניח עליו את הרגליים מיד כשקמים מהמיטה, אם אתם גרים ביחידת הורים מרווחת תוכלו לפנק את עצמכם קצת יותר עם שטיח שאגי מפנק וכורסא יפה בפינת החדר. אך גם אם החדר שלכם צר ואין בו מקום מיותר לספה עדיין תוכלו לרכוש שטיח בגוונים נעימים ולהניח אותו בצידי המיטה או בחלק הקדמי.

תאורה נעימה – החליפו את האור בחדר לאור צהוב המקנה אווירה נעימה וחמימה בחדר השינה.

אל תעמיסו בצבעים וצבעוניות –  חדר השינה שלכם צריך לשדר חום, ניקיון ואסתטיקה. אין כמו חדר מפנק  בסוף יום עבודה עמוס. אם חשקה נפשכם בצבעוניות בחדר השינה, תסתפקו בצביעת קיר בודד, בגווני פסטל נעימים או שתלכו על הצבע הלבן ותוסיפו אלמנטים שונים בצבעוניות הרצויה. זכרו כי לא כל צבע מתאים לחדר השינה שלכם.

אקססוריז ואביזרים המתאימים לחדר השינה – שידות קטנות בצידי המיטה, שמתאימות לגודל החלל, שטיח קטן , הדום קטן שעומד בפינה, עציץ ירוק, מראה קטנה , נר ריחני שיעמוד על השיטה, הקפידו שלא להעמיס על חדר השינה בבגדים ואביזרים. מומלץ כמה שיותר להצניע את הבגדים בחדר. אל תשתמשו במתלים פתוחים או במדפים שעליהם מונחים מוצרי טואלטיקה, עומס של פריטים בחדר השינה יוצר עומס בעין ומעייף ולא במובן הטוב של המילה.

שתהיה לכם שינה נעימה ורגועה.