איך לעצב את חדר השינה

ינואר 10, 2021

יש שאומרים שהמטבח הוא החדר הכי חשוב בבית, יש שאומרים שצריך להשקיע הכי הרבה בסלון כי הוא המרכז של הבית ואנחנו אומרים- החדר הכי הכי חשוב בבית הוא חדר השינה! הוא המקום שאנחנו מגיעים אליו בסוף היום, הוא המקום הזוגי שלנו וגם הפרטי שלנו, הוא המקום להיות ביחד ולבד וגם לישון. אם חשבתם שבחדר השינה רק צריך מיטה וארון אז אתם טועים כי לעיצוב חדר השינה יש השפעה רבה עליכם ועל מה שקורה בו.

טיפים חשובים בעיצוב חדר השינה:

בכדי לעצב את חדר השינה שלכם כמו שצריך אתם קודם כל צריכים להחליט על הרהיטים שיהיו בו. אי אפשר לדחוס הכל לחדר השינה אבל גם מיטה וארון זה לא מספיק. חשבו ביחד אם צריך שידה משותפת או כוננית לכל אחד, אם מספיק שטיח לחדר השינה אחד גדול או שניים קטנים, אם יש צורך במראה בתוך החדר, בארון והחליטו מראש אם כן או לא לגבי הטלוויזיה כדי לשלב אותה בתוך העיצוב מראש.

אחרי שהחלטתם על הרהיטים שיהיו בחדר השינה- הגיע הזמן להחליט על המיקום שלהם. הדרך הכי חכמה ונכונה לעשות את זה זה למדוד את החדר ולצייר אותו על נייר, למדוד את הרהיטים ולהוסיף אותם לציור. ככה תקבלו כמה אופציות ותוכלו כמו משחק הרכבה לסדר אותם בחדר ולראות איזו הכי מתאימה לכם מבחינת נוחות ומבחינת נראות.

התוספות עושות את ההבדל- אל תוותרו על שטיח לחדר השינה:

סידרתם את הרהיטים במקום? עכשיו מגיע אחד השלבים הכי חשוב בעיצוב החדר- התוספות! וזה אומר שטיח לחדר השינה, וילונות, מצעים כריות ותמונות. כל דבר שתרצו להוסיף לעיצוב של החדר צריך להיות מתוכנן מראש בכדי שיתאים לעיצוב הכללי.

וילונות- בחרו וילונות רכים ונעימים שיוסיפו אווירה רומנטית לחדר השינה. במידה ואין לכם תריסים או שאתם אוהבים חושך יותר מאור- רכשו וילונות אטומים יותר.

שטיח לחדר השינה כיום יש מבחר גדול של שטיחים מסוגים שונים, שטיחים מודרניים, שטיחים עבודת יד- בגדלים ובצורות שונות שמתאימים לחדרי השינה. אל תוותרו על שטיח לחדר השינה שיכניס חמימות ורוך לחדר בתחושה ובצבע

כריות נוי- נכון שהמיטה נועדה לישון עליה אבל תופתעו לגלות את ההשפעה החיובית כשהמיטה מעוצבת עם מצעים יפים ונעימים ומלאה בכריות נוי צבעוניות מפנקות

אל תשכחו להשקיע מחשבה בצבעים שאתם בוחרים לחדר השינה- בין אם זה בשטיח לחדר השינה, בוילונות ואפילו בצביעת הקירות או אפילו קיר אחד- כל תוספת לחדר כולל תמונות וקישוטים צריכה להיות מחושבת ומאורגנת בכדי לא לייצר בלגן בעיניים ובראש.