איך לעצב את החדר מחדש

ינואר 17, 2021

לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו קמים בבוקר או הולכים לישון, מסתכלים מסביב לחדר ופשוט נמאס לנו ממנו. לא בא לנו על המיטה הזו כבר, התמונות לא מעודכנות כבר יותר מעשור, הצבעים כבר לא הצבעים שאנחנו הכי אוהבים… ומתחשק לנו לשנות הכל ולעצב מחדש את החדר. אבל למי יש זמן? ולמי יש כוח? ולמי יש כסף? אבל שנה חדשה זו הזדמנות נהדרת לעצב את החדר מחדש- מתמונות חדשות לקיר דרך שטיח לחדר השינה ועד כריות חדשות.

בלי הרבה מאמץ ובלי הרבה הוצאות- לעצב את חדר השינה מחדש:

אז החלטתם שאתם רוצים לעצב מחדש את חדר השינה אבל אין לכם כוח להתחיל לרהט מחדש או כסף לרכוש ריהוט חדש ובכללי תשמחו שתוך יום או יומיים פשוט תוכלו ללכת לישון ולקום למחרת בחדר מעוצב כמו שאתם אוהבים.

קבלו ארבעה טיפים לעיצוב החדר מחדש במהירות בקלות ובזול:

  1. מה שצבע יכול לעשות! יש לכם גם קירות וגם ריהוט בחדר. זה הרבה דברים שאפשר להחליף להם את הצבע. במקום להחליף את המיטה, שייפו וצבעו אותה בצבע אחר (אפשר לעשות זאת בחדר עצמו מבלי להוציא את המיטה מהחדר!) ואותו הדבר עשו עם השידות והכיסאות שיש לכם בחדר. אם אתם מהמשקיעים תוכלו גם להוסיף איורים ואלמנטים מעוצבים על גבי הצביעה החדשה. אפשרות נוספת היא לבחור קיר אחד ולצבוע אותו או אם אין לכם כוח- הדביקו עליו טפט צבעוני או אפילו טפט מעוצב.
  2. שדרגו את הרצפה- שטיח לחדר השינה יעשה לכם פלאים בחדר השינה. מלבד העובדה שהוא יוסיף צבע ועיצוב לחדר, תדמיינו כמה כיף יהיה לקום בבוקר ולהניח את כפות הרגליים היחפות על שטיח רך נעים ומפנק. אם יש לכם מקום פנוי על הרצפה לשטיח לחדר השינה הוסיפו אחד, ואם יש לכם לדוגמא מקום פנוי משני ידי המיטה אל תסתפקו רק בשטיח לחדר השינה אלא קנו שניים. יש מגוון רחב ביותר ומבחר רב של שטיחים מודרניים המיועדים גם לחדר השינה ותוכלו לבחור מביניהם לחדש ולהתחדש.
  3. מצעים וכריות- המצעים בחדר השינה הם לא רק לשינה (אבל בעיקר אז תשקיעו בהם!) רכשו כיסוי מיטה מעוצב ויפה, עם כריות נוי צבעוניות בגדלים שונים ובצורות שונות ובכך תשדרגו ברגע את חדר השינה שלכם מחדר שינה בבית ממוצע לחדר שינה במגזין יוקרה!
  4. עדכנו את התמונות- בטוח שקירות החדר שלכם מלאות בתמונות בעיקר משפחתיות. זה הזמן לעדכן את כל התמונות, יום צילומים משפחתי שיספק לכם תמונות חדשות ומעודכנות משולבות עם תמונות אווירה ונוסף ישדרגו את החדר וגם יעדכנו את השנים שחלפו. תשאירו כמה תמונות מפעם בשביל הכיף והנוסטלגיה.